Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pitbullcontent.com
Beste forumleden!
Als ondernemer vind ik het niet nuttig om anonieme telefoonnummers aan te nemen en ik gebruik ook geen voicemail. Sterker, ik kan ondernemers die mij anoniem bellen niet serieus nemen. Dit gebeurt volgens mij ook nauwelijks, vrijwel altijd telesales.
De reden dat ik geen anonieme telefoonnumers meer op neem is omdat het rendement van deze gesprekken talloze malen nihil is gebleken en vaak één of ander bedrijf is wat mij iets wil verkopen. Dat vind ik niet zo'n probleem, daarvoor kan men mij altijd open en eerlijk bellen, ik sta altijd open voor een gesprek, sterker nog, ik hou wel van directe acties dus ik schroom zeker niet.
Daarnaast kan men mij altijd mailen (via mijn website bijvoorbeeld). Zoek mijn naam op in Google en je hebt het.
Bedrijven of personen die mij anoniem menen te bellen vertrouw ik simpelweg niet, vanwege dat het mij teveel zinloze tijd kost.
Ik heb ook geen voicemail, omdat de spam van Vodafone van iedere gemiste oproep mij te veel werd (ondanks aangepaste voicemailinstellingen). 9 van de 10 smsjes gaan over dat er uberhaupt gebeld is (wat je sowieso ziet), met de melding dat men niets heeft ingesproken. Wanneer dit wel het geval is, zijn dit vrijwel altijd mensen die mij kennen. En de mensen die mij kennen, daarvan heb ik ook het nummer. Dus die hoeven eigenlijk niet eens in te spreken want ik draaide dan nooit het voicemailnummer maar gelijk de persoon in kwestie.
Ik ben zelf ook open, je kan alles van mij zien (voor zover ik dat zelf bepaal) dus vind ik het heel normaal om ook openheid te verwachten.
Ik heb hierdoor veel meer rust in de tent en wordt niet afgeleid door zoveel extra berichtjes en afgeschermde telefoonnummers. Ik krijg nu steeds vaker kwalitatieve, nuttige gesprekken. Ik ben dus ook minder 'in gesprek' waardoor ik dus meer tijd heb voor relevante gesprekken. Ik heb deze week ook mijn bel-me-niet.nl account vernieuwd.
Wat is uw mening?
Ik krijg uit mijn omgeving te horen dat er kans is dat serieuze klanten ook anoniem bellen, nou daar geloof ik dus helemaal niets van, want als ze mij echt te pakken willen krijgen dan ben ik een 'Google Search away'. Kent u mijn ervaring met overbodige belletjes en beriichtjes? Wat vind u er van?
Dank,
Pim PiepersAV.COM
piepersav.com | #content abonnementen | #video pakketten | digital ID | #social #media | copy | #online vindbaarheid | essentieel online bestaan