Ik heb een vraag; via mijn webshop heb ik een product verkocht. Echter is de doos leeg bij de klant bezorgd. Ik kan aantonen dat de doos met inhoud is verstuurd (het gewicht bij verzenden was een stuk zwaarder als na ontvangst)
PostNL wil enkel de inkoopsprijs van het product vergoeden, de klant wil het gehele betaalde bedrag terugontvangen. Wat zijn mijn rechten in deze als verkopende partij?
Elke klant kan wel zeggen dat de doos leeg is, zolang ik kan bewijzen dat deze met inhoud is verstuurd lijkt het mij dat ze me niets kunnen maken. Iemand die hier ervaring/verstand van heeft?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paalvast
paalvast
Goedendag,
Ik heb een vraag; via mijn webshop heb ik een product verkocht. Echter is de doos leeg bij de klant bezorgd. Ik kan aantonen dat de doos met inhoud is verstuurd (het gewicht bij verzenden was een stuk zwaarder als na ontvangst)
PostNL wil enkel de inkoopsprijs van het product vergoeden, de klant wil het gehele betaalde bedrag terugontvangen. Wat zijn mijn rechten in deze als verkopende partij?
Elke klant kan wel zeggen dat de doos leeg is, zolang ik kan bewijzen dat deze met inhoud is verstuurd lijkt het mij dat ze me niets kunnen maken. Iemand die hier ervaring/verstand van heeft?
Dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50677-ondernemer-aansprakelijk-bij-lege-doos/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
68 antwoorden op deze vraag