Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Richard Theuws
Muziek is voor mij één van de belangrijkste zaken van het leven; het heeft me gevormd, mijn bedrijf is er (grotendeels) uit ontstaan, mijn vriendenkring en zakelijk netwerk komen er uit voort, en, ik geniet er gewoon iedere dag enorm van.
Jullie hadden misschien al gegokt dat mijn grootste passie bij de hardere genres ligt (punkrock, metal, hardcore), maar ik luister (en bezoek) zowat alles.
Nu; ik ben ook echt ALTIJD nieuwsgierig naar wat andere mensen graag horen, en het leek me wel leuk om daar een topic over te beginnen, ik hoop jullie ook :)
Om het topic wat op te leuken stel ik voor om in iedere reactie een video'tje te plakken (doe je dus met shortcode [ video ] url hier [ /video ] en dan zonder spaties), al dan niet met beschrijving.
Ik trap af met 1 van mijn favoriete bands aller tijden; Ween. Ik zag ze voor het eerst in de Effenaar op een Keereweerom-avond (de woendagse plaatuitleen), voor fl 2,50 intree, en toen ze opkwamen had ik geen idee wat te verwachten. 2 man, waarvan er eentje helemaal blauw geschminkt was, en een DAT recorder als begeleidingsband.
Ze bliezen me van mijn sokken, en sindsdien heb ik ze altijd gevolgd en ook vrijwel iedere release in de kast staan. 2 jaar geleden ofzo (kan ook 3/4 zijn) stopten ze, en dit jaar hebben ze hun eerste reunie-optredens in de VS gedaan.
Hun muziek is ontzettend gevarieerd; het gaat van punky via indie tot reguliere popmuziek, en ze hebben zelfs een heuse countryplaat gemaakt (aanradertje ook).
Het nummer waar ik voor gekozen heb is Gabrielle; lekker rockplaatje met een flinke Thin Lizzy vibe.
Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com