Zijn hier ondernemers die last hebben van de ruzie tussen RTL en The Dutch Media Group?
Wij hebben een contract met The Dutch Media Group (hierna TDMG), voor de opname van een reclame filmpje in het programma Barometer.
Door een conflict tussen RTL en TDMG , heeft RTL de samenwerking met TDMG stop gezet (zie radar uitzending) en zal RTL de geplande uitzendingen niet meer uitzenden.
TDMG geeft by aan dat ze haar verplichtingen naar ons als klant niet kan nakomen.
Zij geven ook aan dat wij geen vordering op TDMG kunnen maken.
Ik heb vandaag de RTL, TDMG en Dutch Content Productions (de producent van het programma), maar ze willen allemaal niets zeggen.
Er zijn op dit moment geen opnames geweest, ik denk dat ik daarom recht het om de samenwerking stop te zetten en mijn geld terug te vragen.
Er is nu een kort geding gaande tussen de DCP en RTL.
Wat is jullie advies, de uitspraak afwachten of zelf al stappen ondernemen. En kan ik iets doen of laat het meegezonden contract zien dat ik geen kans maak.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Moedeloos
Moedeloos
Zijn hier ondernemers die last hebben van de ruzie tussen RTL en The Dutch Media Group?
Wij hebben een contract met The Dutch Media Group (hierna TDMG), voor de opname van een reclame filmpje in het programma Barometer.
Door een conflict tussen RTL en TDMG , heeft RTL de samenwerking met TDMG stop gezet (zie radar uitzending) en zal RTL de geplande uitzendingen niet meer uitzenden.
TDMG geeft by aan dat ze haar verplichtingen naar ons als klant niet kan nakomen.
Zij geven ook aan dat wij geen vordering op TDMG kunnen maken.
Ik heb vandaag de RTL, TDMG en Dutch Content Productions (de producent van het programma), maar ze willen allemaal niets zeggen.
Er zijn op dit moment geen opnames geweest, ik denk dat ik daarom recht het om de samenwerking stop te zetten en mijn geld terug te vragen.
Er is nu een kort geding gaande tussen de DCP en RTL.
Wat is jullie advies, de uitspraak afwachten of zelf al stappen ondernemen. En kan ik iets doen of laat het meegezonden contract zien dat ik geen kans maak.
Uitzending RADAR:
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/rtl-trekt-stekker-uit-samenwerking-met-the-dutch-media-group-na-uitzending-radar/
Ik deel de mening van RADAR niet,, het was voor mij duidelijk dat dit een reclame blok zou worden met andere ondernemers uit dezelfde branche.
Ironisch is het wel dat ik nooit reclame wilde maken en het nu onder druk van andere dan wel een keertje wilde doen....
De-Barometer-black-3-printed.pdf
aangepast door Hans van den BerghAfgesplitst en titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75425-ondernemers-die-last-hebben-van-de-ruzie-tussen-rtl-en-the-dutch-media-group/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag