Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
0108daniel
Ik kon geen juiste rubriek vinden om dit te plaatsen, dus plaats ik het even hier.
Sinds eind Maart krijg ik veel bestellingen van 1 dezelfde klant.
Echter kan ik de pakketten niet verzenden omdat de klant een foutief adres heeft opgegeven.
De klant heeft een telefoonnummer erbij gezet, maar deze is onbereikbaar.
We hebben inmiddels al zo'n 6 emails gestuurd waarop we geen reactie krijgen.
Ook via mijn privemail een bericht gestuurd, daarop ook geen reactie gekregen.
Voor de zekerheid heb ik ook een SMS berichtje gestuurd waarom we geen reactie terug krijgen.
We hebben deze klant ook proberen op te zoeken op Google met zijn email adres/telefoonnummer en zijn naam.
Bij alles worden er op Google geen resultaten weergegeven.
In de tussentijd plaatst deze klant wel elke keer nieuwe bestellingen, meerdere per dag.
Probleem is dus dat we de bestellingen niet kunnen verzenden vanwege het foute adres.
Wat kunnen wij nog meer doen als de klant geen reactie terug geeft?
Alvast bedankt voor jullie reactie.