Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemerinde-
ondernemerinde-
Hallo,ik zit met het volgende
Ik had een horeca zaak die in de brand is gestoken door onbekende degene is nooit gepakt.
Ik had mijn inventaris bij abn amro heel slecht verzekerd voor een bedrag van 7.000 euro.
Ik had destijds een onafhankelijke expert ingeschakeld en er was ook een expert van de abn amro aanwezig om de boel de taxeren.
De inventaris is getaxeerd op 45.000 euro.
Dus ik ben zwaar onderverzekerd de abn amro wil van die 45.000 15% uitkeren plus 7.000 waarvoor ik verzekerd was.
Dus mijn vraag is:Kan ik een procedure starten tegen abn amro en hun dwingen om die 45.000 euro werkelijke schade alsnog uit te laten betalen aan mij?
mod-edit:Titel verduidelijkt en typo's aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31030-zwaar-onderverzekerd-kan-ik-de-verzekeraar-aansprakelijk-stellen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag