Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
R.I.P. | Peter Bonjernoor
Ben ik de enige, of zijn bedrijven en instellingen steeds slechter in het geven van correcte informatie en het nakomen van toezeggingen?
Ik ben nu bezig met een uitgebreide migratie van de ICT van een klant van systeem A naar systeem B, en daarvoor moest ik het domein van dat bedrijf verhuizen op een moment dat niemand er last van had.
Control freak die ik kan zijn heb ik een maand geleden al geverifieerd bij Leaseweb of ik vanavond die verhuizing zou kunnen doen. Ja, dat was geen enkel probleem - het gaat automatisch, en is zo goed als direct omgezet. Ook 's avonds? Ja, meneer, ook 's avonds. Heel zeker weten? Want als dat niet zo is dan heb ik echt een probleem! Ja, heel zeker weten!
Dus niet - en wat zegt de support afdeling? Oh, sorry - we hebben je vraag doorgekopt naar de afdeling domeinen, en die gaat er morgen naar kijken. Fijne avond!
Twee jaar geleden bij Vodafone een abonnement van SIM-only naar een met telefoon willen omzetten - mocht niet, SIM-only moet eerst uitgediend worden, zelf na 3 keer bellen, 2 keer op het forum vragen en zeuren op Facebook. Dus ik ergens anders een abonnement geregeld - hoor ik een paar maanden later: Oh, sorry, natuurlijk kan dat - graag zelfs, want meer geld!
Begin december een financiele dienstverlener om informatie gevraagd, en in plaats van een week later die informatie krijg ik na een maand een offerte voor dingen waar ik niet om gevraagd heb. Waardoor ik uiteindelijk best een aardig bedragje misloop. Oh, sorry, dat is inderdaad jammer!
WTF?
/rant
(Aanpassing door moderator: titel verduidelijkt)
IN MEMORIAM