sinds een maand heb ik mij geregistreerd als ZZP’er bij de KvK. Met De bijpassende SBI code 9609. Ik bied erotische chatdiensten aan via whatsapp, KiK of Skype. Dit is in Nederland een volledig legaal beroep en ook door de KVK goed gekeurd.
Vreemd genoeg ben ik nu al bij 2 banken (sns en Knab) geweigerd toen ik een zakelijke rekening aan vroeg, met reden: acceptatiebeleid.
Kan iemand mij helpen bij welke bank ik terecht kan, of op welke manier ik dit wel
voor elkaar kan krijgen. Het liefst geen Rabobank.
mijn extra vraag is nog: mogen ze mij wel zomaar weigeren, daar ik een gelegaliseerd beroep uit oefen en daar open en eerlijk over ben geweest.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
godinstella
godinstella
Beste,
sinds een maand heb ik mij geregistreerd als ZZP’er bij de KvK. Met De bijpassende SBI code 9609. Ik bied erotische chatdiensten aan via whatsapp, KiK of Skype. Dit is in Nederland een volledig legaal beroep en ook door de KVK goed gekeurd.
Vreemd genoeg ben ik nu al bij 2 banken (sns en Knab) geweigerd toen ik een zakelijke rekening aan vroeg, met reden: acceptatiebeleid.
Kan iemand mij helpen bij welke bank ik terecht kan, of op welke manier ik dit wel
voor elkaar kan krijgen. Het liefst geen Rabobank.
mijn extra vraag is nog: mogen ze mij wel zomaar weigeren, daar ik een gelegaliseerd beroep uit oefen en daar open en eerlijk over ben geweest.
ik verneem graag,
Mila
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65978-zakelijke-rekening-geweigerd-erotiek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag