Hallo , ik heb mijn pand verhuurd de persoon heeft altijd netjes betaald maar kan helaas niet meer betalen. Maar hij heeft nog 8 maanden de contract plicht. Maar hij heeft de pand leeg gemaakt en sleutel in de bus gegooid bedrijf uitgeschreven uit kvk en is gemigreeed naar het buitenland . Kan ik nog iets doen om toch de geld van de 8 maanden huur te krijgen ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Piet35piet
Piet35piet
Hallo , ik heb mijn pand verhuurd de persoon heeft altijd netjes betaald maar kan helaas niet meer betalen. Maar hij heeft nog 8 maanden de contract plicht. Maar hij heeft de pand leeg gemaakt en sleutel in de bus gegooid bedrijf uitgeschreven uit kvk en is gemigreeed naar het buitenland . Kan ik nog iets doen om toch de geld van de 8 maanden huur te krijgen ?
Mvg , Piet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66499-huurder-wil-huur-niet-meer-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag