Alles dat geplaatst werd door WalterBrokx
-
Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017
Btw, Anton is toch wel gewoon in Tirol? Of moet ik oordoppen meenemen? ;) Tot zo!
- youtube video's van commercials hergebruiken
-
youtube video's van commercials hergebruiken
Nee, eigenlijk niet. In de VS geldt 'redelijk hergebruik' als het voor educatieve, journalistieke of satirisch doeleinden' gebruikt wordt. Welke video dan ook zelf (opnieuw) uploaden is, terwijl het niet van jou is, is in feite een schending van intellectueel eigendom. Video's in een list zetten of embedden: daar kan niet zo veel tegen gedaan worden: dat is niet echt 'hergebruik', omdat je alleen herpost/deelt. Ik ben er nog niet helemaal uit over hoe je dit technisch wilt uitvoeren. De uitvoering maakt nogal verschil of je in de grijze, witte of zwarte zone zit. "Aangezien het om commercials gaat, is het natuurlijk een extra element van aandacht voor deze bedrijven/multinationals. Het oorspronkelijke doel van de commercial." Deze zinnen moet je even verder uitleggen, omdat het op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden.
-
Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017
Ik heb nooit zin om moeilijk te doen: geen frituur, niet (te) pittig (beetje zwarte peper is prima, rode peper is een probleem), niet te vet, geen melk (maar wel kaas/kwark etc), want daar kan ik niet meer tegen. In de praktijk kan ik hier altijd omheen slalommen :)
-
Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017
Misschien kan iemand nog een Pronet-oplichtertje vangen ofzo. Hebben we toch nog diervriendelijk vlees, al danniet rauw. :P Tot vrijdag!
-
Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
Hans, heb je een hoge-resolutie versie van dat screenshot? Op pagina 10 en 11 (als je dezelfde telling hebt) heb ik hoge resolutie screenshots geplaatst van de oorspronkelijke links (en de kooproute) waar men naartoe geleid werd: https://higherlevel.nl/forum/index.php?board=46;action=display;threadid=62475;start=135#msg569860 De screenshots worden gevolgd door screenshots van de Algemene Voorwaarden die TwaBla heeft gemaakt.
- Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
-
Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
Die reacties waren gebaseerd op oplichterijen uit het verleden. Toen was nog niet bekend dat er bijna niets te lezen viel. Dat heeft niets met samenheulen te maken. Sterker nog, (bijna) iedereen die navroeg of opperde of er goed gelezen was, heeft bij gedragen aan de argumenten en informatie voorziening om deze fraudeurs omver te kegelen.
-
Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
Zoals je aan de scrollbalk kunt zien, ontbreekt er nogal wat aan dit screenshot. Ik heb zelf de site bezocht en wat er aan de schermafdruk ontbreekt is dat de huidige optie enkele honderden euro's kost, waarvan je de eerste maand gratis krijgt. Dat is nogal iets om weg te laten. Ik heb meerdere screenshots aan elkaar gezet als de pagina vertikaal niet in 1 keer op het scherm van mijn laptop paste. Als je naar de scrollbalk kijkt, zie dat die 2 'standen' heeft: zowel de bovenkant als de onderkant staat er op. De zwarte balk onderaan is toch echt de footer waar niets meer onder staat. :) Je denkt waarschijnlijk dat het middenstuk van de scrollbalk de 'handle' is, maar de 'handle' staat zowel boven als beneden. Best kans dat je ook 2 cursoren ziet.
- Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
-
[Artikel] Het basisinkomen (discussietopic over wat, hoe, voors en tegens)
+1 Precies dat! Zoals je het omschrijft, klinkt het als het beste van 2 werelden: geen armoedeval, wel beloond voor inspanning en geen straf voor nuttige, mooie bijdragen aan de maatschappij die niet direct bijdragen aan BNP. Het vraagt wel wat vertrouwen, want het grootste emotionele tegenargument schijnt de angst voor luiheid te zijn.
- [Artikel] Het basisinkomen (discussietopic over wat, hoe, voors en tegens)
- Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
- Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
- Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
-
Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
Alhoewel er natuurlijk altijd een foutje kan zitten in de geschiedenis van mijn browser, begin ik dat vermoeden toch ook wel steeds meer te krijgen. De link https://regiobedrijvengids.nl/index.php/winkel/ met de naam 'Producten Archief', is trouwens te zien wanneer er vanuit index.php/cart/ terug wordt geklikt. Ook hier geen verwijzing naar een automatisch te betalen abonnement na 30 dagen. Ik heb even wat screenshots gemaakt voor de liefhebbers.
-
Bestewensendraadje 2017 (ook voor kerstwensen)
Omdat Peter anders weer teleurgesteld raakt ( https://higherlevel.nl/forum/index.php?board=12;action=display;threadid=58399 ) trap ik hierbij maar even het kerst- en nieuwsjaarswensen draadje af. :P Fijne feestdagen! En maak er een mooi 2017 van :) Tussen alle bezigheden door had ik nog een klein beetje tijd om een kerstvideo te brouwen: Hopelijk volgend jaar weer een langere kerstfilm. Wat ik nu heb gemaakt was namelijk plan B. :)
-
[Artikel] Tenenkrommend of leerzaam - 10 slogans die slagzij maken
Geniaal, ik had m gekozen, en een foto met een lichtzwaard erbij ;D Yep. Ik ook! The force is strong with this one.
-
[Artikel] Tenenkrommend of leerzaam - 10 slogans die slagzij maken
Denarius Geurloos Ontlastingadvies :P Om maar aan te geven dat je geen stinkende zaakjes doet :)
-
Weinig traffic webshop
Ik heb even naar jouw Instagram gekeken. Nu ben ik zelf geen Instagrammer, maar het valt mij op dat de grote accounts op 1 of andere manier ook inspireren. De volgers willen ook dat leven, ook die gezondheid, ook zo hip zijn, of gewoon leuke plaatjes kijken of gave video's zien. Puur alleen reclame uitzenden op social media is vaak minder effectief dan je hoopt, ondanks de juiste hashtags. Probeer dus in de content ook een mix te vinden tussen reclame en inspiratie. Kun je het voordeel van jouw producten visualiseren? Kun je het ook lekker in beeld brengen ipv als kaal packshot, zodat de kijker gaat denken: dat ziet er ook nog eens lekker uit!
- Nu ook kosten voor je digitale bankafschrift?!
- [Artikel] Dan liever de lucht in!
-
Ervaringen met regiobedrijvengids.nl?
Heel vervelend, dit soort dingen. Het probleem is soms voor een deel slinkse formuleringen met de bedoeling te misleiden versus niet-begrijpend lezen. Een bewust ambigue tekst is dan heel misschien juridisch juist, maar qua intentie gewoon amoreel. Momentje, na de kerst kan ik een webpage online zetten. Maar je me kunt ook alvast mailen om je op te geven ;) #ondernemertjespringtinopbehoefte
- Rechten van TV zenders
-
HL-ers met hun onderneming in de media!
2016 is het jaar waarin ik vaker dan ooit genoemd word ;) Vorige week had ik mijn eerste internationale screening in London. En daarvoor ben ik 'even' heen en weer gevaren: dat paste het beste in mijn schema. De schrijfster van het schrijfduo en één van de actrices was ook aanwezig. Onze korte film werd daar goed ontvangen :) (Het was ook super inspirerend om te gaan: smaakt naar meer!) En nu word ik dus weer eens genoemd in het lokale suffertje van Schipluiden: