• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 1

rente van belastingdienst is vrij hoog ja.

als je echt geld wil verdienen moet je zorgen dat je elke maand voorschotten voor belasting moet betalen en dan zorgen dat je teveel betaald. dan krijg je aan eind van jaar bij definitieve aangifte het teveel betaalde geld terug + rente.

en dat is een rente die je bij banken niet snel zal krijgen.

Kan dus beter je spaargeld investeren in teveel betalen van belasting als op de bank laten staan.

Link naar reactie
  • 4

Ik had laatst 2 forse boetes binnen gekregen waarvan ik dus niet de schuldige/dader van was. 80 km te hard + 40 km te hard geflitst.

 

Iemand heeft dus de zelfde kentekens als 1 van mijn auto's en rijd als een idioot door heel NL. Enige verschil tussen die kenteken is dat bij mijn kenteken boven de streepje , een nummertje 1 staat.

 

Vandaag kwam de (geheime?) politie opeens opdagen bij mijn huis en liet mij foto's zien met de gestolen kentekens in de kofferbak van een andere auto(eigenaar van die auto wil ik ooit TEGENKOMEN!). De auto waarin de kentekens in de kofferbak lagen werd per direct in beslag genomen. En ik kreeg de melding dat ik geen zorgen meer hoefde te maken.

 

Zaken waren in het begin rustig maar nu heb ik iedere maand genoeg inkomsten om te overleven + een mooie bedrag die ik iedere maand aan de kant kan leggen.

 

Als ik de schuld kreeg van die 80 km te hard overtreding zou mijn rijbewijs ingevorderd worden waarna ik dus de zaak moest sluiten , want zonder rijbewijs kan ik de zaak niet runnen.

 

 

 

*zucht*

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Toch een blij gevoel in de onderbuik; omzet groei van dit kwartaal ten opzichte van kwartaal 1 is met 18% gegroeid. Als ik het bekijk ten opzichte van het tweede kwartaal in 2010, dan is de groei 208% ;D Er zit dus een leuke groei in :D Alleen blijft kwartaal 4 nog wat zwakjes, dus daar heb ik dit jaar ook mijn uitdaging op gevestigd.

Link naar reactie
  • 0

Lees allemaal nog eens de reacties van de eerste twee dames in dit draadje terug en weet daarmee waar de focus ligt...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

"En per zoekwoord. Zo te zien googelt Iwan op w.e. en ik vermoed dat w.e. zelf googelt op "etherische olie". "

@Wouter

 

Ik zoek inderdaad op etherische olie, wat je zegt over google dat klopt. Ik heb dan zo'n programmaatje, ranking tool, ik hoop dat dit een realistische beeld geeft. Zou je es willen checken? waar staat w.e. bij jou, met zoekwoord etherische olie, in google?

bestelling blijven wat achter, vandaar.

 

Groet, Ann

website in etherische olie

www.wellnessessential.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik bedenk me net - na het instorten van de huizenmarkt een week nadat ik mijn huis in Utrecht te koop had gezet, na een door mijn neus geboorde grote opdracht, en na de waardeloze markt van de afgelopen tijd ziet de toekomst er voor het eerst in 3 jaar weer eens fatsoenlijk uit!

 

En helemaal mooi is dat dat voor een deel door mijn oud-collega Ben komt... ;)

Link naar reactie
  • 1

Ik bedenk me net - na het instorten van de huizenmarkt een week nadat ik mijn huis in Utrecht te koop had gezet, na een door mijn neus geboorde grote opdracht, en na de waardeloze markt van de afgelopen tijd ziet de toekomst er voor het eerst in 3 jaar weer eens fatsoenlijk uit!

 

En helemaal mooi is dat dat voor een deel door mijn oud-collega Ben komt... ;)

 

Het leven kan raar lopen zeg.

Wordt wel vrolijk van al die yes-momenten van iedereen de laatste tijd. Gefeliciteerd

 

Frans

*ik weet het, het zijn maar woorden en geen financiele steun, maar ik meen het wel ;)*

Link naar reactie
  • 0

"En per zoekwoord. Zo te zien googelt Iwan op w.e. en ik vermoed dat w.e. zelf googelt op "etherische olie". "

@Wouter

 

Ik zoek inderdaad op etherische olie, wat je zegt over google dat klopt. Ik heb dan zo'n programmaatje, ranking tool, ik hoop dat dit een realistische beeld geeft. Zou je es willen checken? waar staat w.e. bij jou, met zoekwoord etherische olie, in google?

bestelling blijven wat achter, vandaar.

 

Groet, Ann

 

Inderdaad nr 1 op blz 2 (moet je toch wikipedia en en hekserij punt nl voor je laten :P )

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Het afgelopen weekend is mijn eerste mailing de deur uit gegaan. Zonder dat de mailing hiertoe heeft aangezet blijkt dat 1% van de ontvangers naar mijn website is gegaan en daar gemiddeld 2.24 minuten is gebleven.

 

Of 1% goed is weet ik niet maar het geeft wel een mooie nul-meting voor marketingacties in mijn doelgroep. Voor nu ben ik er tevreden over.

 

Nu aan de slag met het voorbereiden van een belscript. >:(

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

 

Link naar reactie
  • 0

N.a.v. mijn operatie vorig jaar me moeten laten herkeuren om mijn rijbewijs te behouden. Artsen waren al langer akkoord maar vandaag moest ik nog een rijtest afleggen bij het CBR, lastig met meer dan 30 jaar rijervaring.

Maar nu mag ik dan ook officieel mijn rijbewijs behouden wat mijn actieradius richting klanten in ieder geval vergroot!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.