Niet wetende of ik hier uberhaupt thuishoor toch dit probleem:
Ik heb sinds drie en een halfjaar een lunchroom- cafetaria en krijg geen loop op de zaak.
Heb al vanalles geprobeerd, flyers, assortimentslijst aan bedrijven (met belegd broodje) en huis aan huis bezorging, actie's verloting TV en Fiets speciale broodjes en menutjes, 2 voor de prijs van 1 etc.
Het wil gewoon niet lukken terwijl mijn producten top zijn (wel veel complimenten voor schone zaak, lekker eten en vriendelijke bediening). Personeel zit er niet in ivm lage omzet dus draai ik de zaak alleen.
Ik draai max. 50% omzet t.o.v. de vorige eigenaar.
Inmiddels stevig in de schulden en er moet nu iets gebeuren anders is het "weg met de investering".
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arbeider20
arbeider20
Hallo HL-ers,
Niet wetende of ik hier uberhaupt thuishoor toch dit probleem:
Ik heb sinds drie en een halfjaar een lunchroom- cafetaria en krijg geen loop op de zaak.
Heb al vanalles geprobeerd, flyers, assortimentslijst aan bedrijven (met belegd broodje) en huis aan huis bezorging, actie's verloting TV en Fiets speciale broodjes en menutjes, 2 voor de prijs van 1 etc.
Het wil gewoon niet lukken terwijl mijn producten top zijn (wel veel complimenten voor schone zaak, lekker eten en vriendelijke bediening). Personeel zit er niet in ivm lage omzet dus draai ik de zaak alleen.
Ik draai max. 50% omzet t.o.v. de vorige eigenaar.
Inmiddels stevig in de schulden en er moet nu iets gebeuren anders is het "weg met de investering".
Graag jullie advies in deze
Groet, Jakob
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17742-hoe-krijg-ik-mijn-zaak-levensvatbaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag