Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Ik vind dat ieder bedrijf ook iets sociaals/maatschappelijks moet doen of betekenen.
Nou zullen (hopelijk) veel bedrijven giften schenken aan iets als KIKA, Ronald McDonald, Leger des Heils of wat ook. Maar er zullen ook zeker bedrijven zijn die iets heel specifieks hebben wat ze steunen. Dit draadje is bedoeld om dergelijke specifieke initiatieven even in het zonnetje te zetten en daardoor wellicht anderen kunnen inspireren om hun maatschappelijke betrokkenheid vorm te geven.
Ik zal de aftrap geven. Ik steun het 'charity programma' van een modelautoverzamelaarsclub in de Filippijnen. In de Filippijnen is de tegenstelling tussen arm en rijk enorm en deze groep verzamelaars zitten aan de financieel betere kant. Het sprak mij enorm aan hoe zij meerdere keren per jaar een 'charity program' organiseren waarmee ze geld inzamelen voor lokale weeshuizen, zodat kinderen niet 'op straat' terechtkomen maar een onderdak hebben, medicijnen, voeding en een opleiding krijgen. En natuurlijk liefde en aandacht. Tijdens die charity events wordt er een cheque overhandig aan de leiding van het weeshuis en natuurlijk speelgoed voor de kids.
Dit geld inzamelen gaat via het houden van veilingen van modelauto's en donaties.
Ik weet bij deze club 100% zeker dat iedere Euro (of Peso) bij het door hun uitgezochte goede doel terechtkomen.
... doet leuke dingen op internet ...