Zojuist een post gezien van een ZZP'er in schuld.. En als eigenaar van een startup is mijn cashflow best een probleem.
Nu is het zo dat wij allemaal betaald krijgen in verhouding van de waarde we toevoegen. Dit kan of heel veel waarde zijn voor 1 persoon, maar ook heel veel waarde zijn voor heel veel personen.
Belangrijk is in iedergeval om het creatieve proces op gang te brengen van waarde toevoegen in ons netwerk.
Ik ben benieuwd met welke vorm van waarde geven jij (in het verleden) 10.000 euro hebt verdient of hoe je die denkt te gaan verdienen. Dit kan ook zijn door 200uur te werken voor instantie x.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
COcreatie
COcreatie
Beste leden,
Zojuist een post gezien van een ZZP'er in schuld.. En als eigenaar van een startup is mijn cashflow best een probleem.
Nu is het zo dat wij allemaal betaald krijgen in verhouding van de waarde we toevoegen. Dit kan of heel veel waarde zijn voor 1 persoon, maar ook heel veel waarde zijn voor heel veel personen.
Belangrijk is in iedergeval om het creatieve proces op gang te brengen van waarde toevoegen in ons netwerk.
Ik ben benieuwd met welke vorm van waarde geven jij (in het verleden) 10.000 euro hebt verdient of hoe je die denkt te gaan verdienen. Dit kan ook zijn door 200uur te werken voor instantie x.
Hoor graag van jullie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50456-geld-verdienen-door-waarde-toe-te-voegen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag