Ik heb een tijd terug een logo en flyer ontworpen voor een klant van mij.
(Ik heb geen algemene voorwaarden of leveringsvoorwaarden)
We zijn per e-mail en whatsapp communicatie de prijs overeengekomen.
Alles was goed, en ik heb de bestanden aangeleverd.
Nu hanteer ik een betaal termijn van 14 dagen, welke een tijd zijn verstreken.
Ik heb de factuur op 20 okt. verzonden.
Tot op heden is deze niet betaald. Na het verstrijken van de betaaltermijn heb ik een herinnering per mail verstuurd en een whatsappje met de herinnering hieraan.
Een week later nogmaals een herinnering gestuurd met nogmaals een whatsappje. Klant gaf toen aan de factuur voor maandag 14 nov. te betalen.
Dit is tot op heden nog niet gedaan. Het gaat om ongeveer 150 euro.
Wat is is nu wijsheid? Een derde herinnering sturen per post met daarin een nieuwe betaaltermijn van 5 dagen waarna het doorgezet wordt naar een incasso traject? Of nogmaals een normale herinnering sturen en weer wachten?
Op de vraag waarom de factuur nog steeds niet voldaan is krijg ik het antwoord; ''momenteel geen rekening mee gehouden''
Ik zie graag jullie feedback tegemoet. (Dit is de eerste keer dat mij dit overkomt, ik ga direct mijn voorwaarden opstellen en deponeren.)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaan W.
Christiaan W.
Goedemiddag allemaal,
Ik heb een tijd terug een logo en flyer ontworpen voor een klant van mij.
(Ik heb geen algemene voorwaarden of leveringsvoorwaarden)
We zijn per e-mail en whatsapp communicatie de prijs overeengekomen.
Alles was goed, en ik heb de bestanden aangeleverd.
Nu hanteer ik een betaal termijn van 14 dagen, welke een tijd zijn verstreken.
Ik heb de factuur op 20 okt. verzonden.
Tot op heden is deze niet betaald. Na het verstrijken van de betaaltermijn heb ik een herinnering per mail verstuurd en een whatsappje met de herinnering hieraan.
Een week later nogmaals een herinnering gestuurd met nogmaals een whatsappje. Klant gaf toen aan de factuur voor maandag 14 nov. te betalen.
Dit is tot op heden nog niet gedaan. Het gaat om ongeveer 150 euro.
Wat is is nu wijsheid? Een derde herinnering sturen per post met daarin een nieuwe betaaltermijn van 5 dagen waarna het doorgezet wordt naar een incasso traject? Of nogmaals een normale herinnering sturen en weer wachten?
Op de vraag waarom de factuur nog steeds niet voldaan is krijg ik het antwoord; ''momenteel geen rekening mee gehouden''
Ik zie graag jullie feedback tegemoet. (Dit is de eerste keer dat mij dit overkomt, ik ga direct mijn voorwaarden opstellen en deponeren.)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54900-klant-betaalt-niet-wat-is-wijsheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag