Ik heb een kleine bestelling van een klant ontvangen welke uiteindelijk niet verzonden kon worden door leveringsprobleem.
Nu is er naar die klant echter per ongeluk een veel grotere zending (250 euro) gestuurd.
Komt er op neer dat een verzendlabel met zijn adres gegevens op een pakket geplakt is wat naar andere klant moest.
Die zending is als enkel huisadres met handtekening voor ontvangst verzonden.
Pas 3 weken later kwam ik hier achter doordat klant die op zending zat te wachten zich melde dat hij niks ontvangen had.
Heb degene aan wie per ongeluk gestuurd was een mail en brief gestuurd met dat we per ongeluk verkeerd gestuurd hebben, onze excuses aangeboden en een verzendlabel bijgesloten voor gratis retour sturen..
Nu geeft die klant echter aan dat ze niks ontvangen hebben en dat ik zelf al aangeef dat ik een fout gemaakt heb en dat ik hem niet moet lastigvallen met mijn fout.
en handtekening zou niet van hem zijn.
Wil dus gewoon niks retour sturen, heeft waarschijnlijk al gebruikt of verkocht.
Hoe sterk sta ik nu als ik dit naar incassobureau stuur en daarna naar kantonrechter?
En moet ik aangezien hij aangeeft toch niet retour te sturen en/of te betalen voor de ontvangen producten niet de incasso procedure overslaan en direct naar kantonrechter stappen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer Nijmegen
Ondernemer Nijmegen
Goedendag,
Ik heb een probleem.
Ik heb een kleine bestelling van een klant ontvangen welke uiteindelijk niet verzonden kon worden door leveringsprobleem.
Nu is er naar die klant echter per ongeluk een veel grotere zending (250 euro) gestuurd.
Komt er op neer dat een verzendlabel met zijn adres gegevens op een pakket geplakt is wat naar andere klant moest.
Die zending is als enkel huisadres met handtekening voor ontvangst verzonden.
Pas 3 weken later kwam ik hier achter doordat klant die op zending zat te wachten zich melde dat hij niks ontvangen had.
Heb degene aan wie per ongeluk gestuurd was een mail en brief gestuurd met dat we per ongeluk verkeerd gestuurd hebben, onze excuses aangeboden en een verzendlabel bijgesloten voor gratis retour sturen..
Nu geeft die klant echter aan dat ze niks ontvangen hebben en dat ik zelf al aangeef dat ik een fout gemaakt heb en dat ik hem niet moet lastigvallen met mijn fout.
en handtekening zou niet van hem zijn.
Wil dus gewoon niks retour sturen, heeft waarschijnlijk al gebruikt of verkocht.
Hoe sterk sta ik nu als ik dit naar incassobureau stuur en daarna naar kantonrechter?
En moet ik aangezien hij aangeeft toch niet retour te sturen en/of te betalen voor de ontvangen producten niet de incasso procedure overslaan en direct naar kantonrechter stappen?
Wie heeft er advies?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56893-verkeerde-zending-klant-wil-niet-retouren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
58 antwoorden op deze vraag