Ga naar inhoud
Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Het leek me wel een grappig idee om eens te zien waar iedereen hier in rijdt. Zet er ook even wat extra info bij, zoals zakelijk/prive.

Vanzelfsprekend bijt ik het spits af:

Chevrolet Caprice Classic 1989, 5 liter V8 met EFI, 1760 kg, 170 PK, zakelijk

caprice1.jpg

Featured Replies

Geplaatst:

Ed

de mijnes

foto010_1.jpg

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Geplaatst:

Hans v N

Mijn "bolide". Vooral in gebruik voor beurzen en soms voor het brengen van een (spoed) order.

Voor weinig gekocht van een bevriende Peugeot Dealer. Privé gaan we binnenkort over van de Citroën Xara Picasso naar de C4 Picasso.

partner_kemdirect_glans.jpg

Geplaatst:

PimEffting

Zakelijk een Ford Focus (dieseltje uit 2006). Bij 50k kilometers per jaar wil je geen zorgen dus lease. Bevalt prima heeft mij nog nooit in de steek gelaten en door de automaat ook in de files zeer fijn.

Daarnaast nog een Aygo voor mijn partner gekocht, die wordt volgende maand geleverd.

Geplaatst:

Ard-Sc

Daarnaast nog een Aygo voor mijn partner gekocht, die wordt volgende maand geleverd.

Dus dat is eigenlijk een Yugo ... :)

Geplaatst:

marcelo123

Hierbij mijn Alfa 155 uit 1997 met 160.000 op de teller. Hij word zowel zakelijk als privé mee gereden.

Alfa.thumb.jpg.69ad944d8d407b8a6956963e375e0537.jpg

Geplaatst:

Jorrit_J

Tijden in deze bak gereden:

'87 Pontiac Firebird Trans-Am 5.7L V8

2586061_5.jpg

Overigens is dit geen foto van de mijne, die heb ik zo niet digitaal. Wel precies dezelfde auto (kleur type etc, maar de mijne was deukvrij). (Prive)

Momenteel rijd ik in een aardig versleten Daihatsu Charade (Prive + zakelijk... zo lang ze 'em niet zien) uit... 89? 15 Juni heeft 'ie een afspraak met de sloop. Ben er nog niet uit wat ik als vervanging ga halen. Het liefst een Audi R8, natuurlijk, maar ik ben bang dat dat er niet aan zit! ;D

Overigens ben ik altijd open voor suggesties. Zoek wel een beetje een presenteerbare auto, maar het hoeft niet meteen een A4 of M3 te zijn.

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Geplaatst:

Henri Kroeze

Mijn bus, afgelopen zaterdag opgehaald.

IMG_1756b.jpg

Een Volkswagen Transporter T2a uit 1970, orgineel Nederlands.

D'r moet heel snel reclame op, want iedereen verrekt z'n nek als dit apparaat voorbijkomt!

... doet leuke dingen op internet ...

Geplaatst:

Joost Schravendeel

15a76b1b440d83de638fec01fd5360b2.jpg

Apetrots.

Geplaatst:

Peter30

deze startende ondernemer gebruikt nog de fiets.. :D

gekkefiets.thumb.jpg.444c4709750892f74f4c419fad5a583d.jpg

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Geplaatst:

Yannick_

Mijn waggie :) (Inmiddels is de ruit links achter gemaakt :P electronisch foutje, ging alleen naar beneden maar wilde niet naar boven!)

500se.jpg

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

Merkava

@Spoon, heb je die auto net of ben je zo ook naar de Dragons afgereisd ? ;D

@Henri, onwijs gave bus zeg. :)

Geplaatst:

Yannick_

Ik ben zo ook naar de Dragons gereden ;) Hij komt als het goed is zelfs even, terwijl ik aan het "uitladen" ben (welliswaars ongewassen ;)) in beeld.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

Henri Kroeze

Sp00n, da's een fijne kar! :P

... doet leuke dingen op internet ...

Geplaatst:

Yannick_

Het is zeker een fijne ride ;) 5 litertjes, 8 cylinders, 245peekaas. en meer dan 400 newtonmeters koppel! Hij rijdt natuurlijk ook erg zuinig tussen de 1 op 6 en 1 op 7, maaaar wel op LPG uiteraard ;) (Waar ik ook op kook)

Geplaatst:

• Auteur
Hij rijdt natuurlijk ook erg zuinig tussen de 1 op 6 en 1 op 7

Netjes! Ik ben blij als ik 1 op 5 op de snelweg haal... ;)

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Maar dan wel met chauffeur

auto3.thumb.jpg.dd3676d6ce83c9efa4129e36f448e382.jpg

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Henk de Greef

Mercedes 230CE juni 1983 (nog 2maanden in de motteballen)

93000 km gelopen

Henk

opa.thumb.jpg.7bdef885ffaf9506f59280518c33df34.jpg

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Nils de Witte

Ik vind de bus van henri erg mooi. Die andere bakken ook wel, maar daar zitten veel slurpers bij. Ik zit zelf tegenwoordig op een Vespa gts 250, MEET windscherm. Lekker makkelijk parkeren in Amsterdam

vespa_gts250.thumb.jpg.1f67c20e3fe8eded8afc84e94257f150.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

• Auteur

...maar daar zitten veel slurpers bij.

LPG-slurpers... ;)

Ik zit zelf tegenwoordig op een Vespa gts 250, MEET windscherm. Lekker makkelijk parkeren in Amsterdam

Niet verkeerd! Ga je er ook mee buiten de stad?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

msteer

De miata is exit, welkom a4. Dan kunnen beide kinderen mee als papa van zijn midlife geniet. De auto is toch een tikkie luxer op een of andere manier.

t_dsc01004_210.thumb.jpg.f4c58fa70e5fc1429b29de5088cb6b94.jpg

Geplaatst:

Joost Schravendeel

Erg mooi ding, en wederom een cabrio :)

Geplaatst:

Solitair

Ik heb precies dezelfde alleen dan met hard dak en 4 deuren..

Less is more ;)

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Gezien de meerdere Alfisti hier kan ik niet achterblijven:

Mijn werkgever is geweldig:

20061013_013.jpg

Maar dat wordt een:

080619_AR_MiTo_06_1024.jpg

ciao

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.