Volgens mij is het wel goed om kleine yes momenten in te bouwen in je business, toch? Ik heb een stuk of 400 unit tests, en iedere keer dat die allemaal groen worden, ben ik toch ff blij :-)

[Mod edit: titel ververst na samenvoegen van nieuwe posts ]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16442-ondernemers-met-kleine-yes-momenten/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 1

rente van belastingdienst is vrij hoog ja.

als je echt geld wil verdienen moet je zorgen dat je elke maand voorschotten voor belasting moet betalen en dan zorgen dat je teveel betaald. dan krijg je aan eind van jaar bij definitieve aangifte het teveel betaalde geld terug + rente.

en dat is een rente die je bij banken niet snel zal krijgen.

Kan dus beter je spaargeld investeren in teveel betalen van belasting als op de bank laten staan.

• 1

De omzet van het eerste halfjaar van 2011 is al hoger dan de omzet over geheel 2010. En dan groeit de omzet maandelijks ook steeds een beetje.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

• 1

Ik bedenk me net - na het instorten van de huizenmarkt een week nadat ik mijn huis in Utrecht te koop had gezet, na een door mijn neus geboorde grote opdracht, en na de waardeloze markt van de afgelopen tijd ziet de toekomst er voor het eerst in 3 jaar weer eens fatsoenlijk uit!

En helemaal mooi is dat dat voor een deel door mijn oud-collega Ben komt... ;)

Het leven kan raar lopen zeg.

Wordt wel vrolijk van al die yes-momenten van iedereen de laatste tijd. Gefeliciteerd

Frans

*ik weet het, het zijn maar woorden en geen financiele steun, maar ik meen het wel ;)*

• 1
*ik weet het, het zijn maar woorden en geen financiele steun, maar ik meen het wel

@Frans, ik vind dat jij wel heel erg makkelijk reuzen krijgt, vast vriendjespolitiek 8)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 1

Vandaag mijn eerste werkdag na mijn vakantie, blijk ik het net zo druk als anders te hebben. Oftewel: mijn hele bedrijf loopt volledig door zonder mij, met dank aan mijn fantastische medewerkers! Van offerte tot factuur loopt gewoon door :-D YES!

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

• 1

Een klein yes moment, vanaf maandag begint mijn eerste vaste part-timer, dus geen oproepkracht maar echt vaste uren. Eind september komt de tweede. Wat er op neer komt dat ik dan 6 dagen per week iemand heb rondlopen. In het bgein (denk 3 a 4 maanden) zal dit hard werken worden voor mij, denk aan inwerken en trainen, maar daarna zal ik stukken meer tijd hebben voor marketing, administratie en natuurlijk voor mijn vrije tijd.

• 1

Ongeveer 6 maanden geleden hadden we een nieuw product waarvan we de definitieve prijzen nog niet eens hadden, maar wel één van de weinige leveranciers waren die het konden leveren in een goede kwaliteit.

6 maanden geleden dus maar een artikeltje erover geschreven dat een dag later geindexeerd werd en op die hele specifieke zoekwoordcombinatie direct op 1 in google be en nl verscheen (long tail)

Nog een dag later blijkt er inderdaad 1 iemand op te zoeken en offerte aan te vragen.

Vandaag, na maanden scherpe onderhandelingen, de order gekregen van deze grote Belgische supermarktketen voor levering in tientallen supermarkten in BE

Les van vandaag: Onderschat nooit de potentie van je long tail :)

• 1

Morgen op vakantie, voor ieder is dat een yes moment.

Ik merk nu pas dat mijn reserves op zijn.

Een studie afgerond wat de nodige nachtelijke uurtjes heeft gekost.

Daarna nog een opdracht in Belgie wat heel veel energie heeft gekost. Nog te lezen in een argh moment.

Een aantal andere zaken die veel energie hebben gevraagd.

Tuurlijk ook de energiegevers, een keuring verrichten bij iemand die achtetdocht kreeg bij de uitvoering van de werkzaamheden.

Dan volgt er bij mij vandaan een rapportage vol afkeurpunten, volledig onderbouwd, en de advocaat zegt"hier kunnen we wat mee doen". En met die boodschap komt ze stralend bij de advocaat vandaan, dan geeft mij dat heel veel energie.

Dan ben ik nog bezig met een tweede bedrijfstak, misschien moet ik definitief een keuze maken en kiezen voor 1, ik ga er over nadenken, misschien na de vakantie een topic hierover starten met meer info.

Terwijl ik eigenlijk gisteren alles wilde afronden, toch weer tot 20:00 bezig geweest voor een klant.

Vandaag is de verjaardag van mijn vader, vlak voor zijn verjaardag twee jaar geleden gestorven, de verjaardag blijft als zijn dag, onderweg naar Friesland zegt mijn vrouw,"is dit een nieuwe weg", nee, ik ben de afslag voorbij gereden.

Ik heb het gehad op dit moment.

We gaan morgen op vakantie, yes.

Ga nadenken over dingen, kom ik er niet uit, dan zet ik het zakelijke op dit forum.

• 1

Afgelopen 1,5 jaar met het idee rondgelopen om met nog iets anders te beginnen naast mijn huidige bedrijf... Toch nog lang getwijfeld of ik het moest doorzetten. Maar na een goed gesprek met een bevriende ondernemer, gaf hij mij het laatste zetje: ik ga een poging wagen!

Afgelopen week naam vastgelegd, webdesigner gesproken en ben nu bezig met een logo-wedstrijd...

kleine yes-moment: ik was het even kwijt, maar ik kreeg het gevoel van gedrevenheid en energie weer terug! Wat een heerlijk gevoel is dat!

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

• 1

En dat noem je een klein yesmoment? ;)

Succes maandag. De oorzaak even niet in ogenschouw nemend ben ik wel blij met je terugkeer in de reaguurderspanelen op HL

• 1

Screenshots van nieuwe website gekregen en ook nieuw logo.

Ik heb het aan klanten laten zien en om een mening gevraagd

Het enigste wat ik hoor is dat het mooi is, een website zonder overbodige toeters en bellen, gewoon puur & ongezoet.

Vanavond groen licht gegeven om het verder op deze manier uit te voeren.

En als het goed is, is het vanaf 15 december klaar.

• 1

Vandaag weer extra blij.

De organisatie van de Alternatieve Elfstedentocht aan de Weissensee was wederom zeer tevreden over de werking van het opgeleverde systeem. Alle inschrijvingen zijn ook dit jaar weer vlekkeloos verwerkt.

En daar ben ik best wel een beetje trots op.

• 1

Mijn Yes moment is als een nieuwe klant bij mij komt, in flinke financiele problemen, en dat na de nodige bezwaren ingediend te hebben (en toegewezen door de belastingdienst) vanwege allerlei gemaakt fouten door de vorige boekhouder, die ondernemer weer positief verder kan met zijn bedrijf en zelfs kan gaan uitkijken naar een nieuwe bedrijfswagen.

www.topboekhouder.nl

• 1

gisteren eigenhandig twee etalagewanden/presentatiemeubelen in elkaar geflanst en het resutaat is super!

winkel is gelijk weer een stuk strakker, weer helemaal blij! ;D

(O ja, omzet steeg in februari twee keer zo hard als in januari .. ;D)

"zoek het maar uit"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar