Ik zoek een CRM voor een kleine club met weinig budget.
Mijn CRM-shortlist is momenteel:
* Dolibarr
* SuiteCRM
* Hubspot
Het zijn free-version producten welke toch voldoende functionaliteit lijken te bieden.
a) iemand die wilt schieten op deze short-list ?
b) aanpassingen
Dit zijn echter wel producten van amerikaanse grond en dan zijn aanpassingen toch wel wenselijk, zoals
- nederlandse taalversie
- contactname aanpassen (niet alleen firstname & lastname maar ook middle name)
- toevoegen extra velden, bv veld 'titel'
- koppeling postcodetabel
Info of dergelijke aanpassingen mogelijk zijn bij de producten in mijn short-list is echter niet simpel te vinden.
c) integratie
En dan is integratie gewenst, bv met n ERP-tool als moneybird of e-boekhouden.
En ook daar kan ik geen info over vinden.
Kortom... zijn er wellicht HL'ers, welke ervaring hebben met 1 van de genoemde producten, en kunnen aangeven of de gewenste aanpassingen/integratie mogelijk zijn ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johnny Be Good
Johnny Be Good
Ik zoek een CRM voor een kleine club met weinig budget.
Mijn CRM-shortlist is momenteel:
* Dolibarr
* SuiteCRM
* Hubspot
Het zijn free-version producten welke toch voldoende functionaliteit lijken te bieden.
a) iemand die wilt schieten op deze short-list ?
b) aanpassingen
Dit zijn echter wel producten van amerikaanse grond en dan zijn aanpassingen toch wel wenselijk, zoals
- nederlandse taalversie
- contactname aanpassen (niet alleen firstname & lastname maar ook middle name)
- toevoegen extra velden, bv veld 'titel'
- koppeling postcodetabel
Info of dergelijke aanpassingen mogelijk zijn bij de producten in mijn short-list is echter niet simpel te vinden.
c) integratie
En dan is integratie gewenst, bv met n ERP-tool als moneybird of e-boekhouden.
En ook daar kan ik geen info over vinden.
Kortom... zijn er wellicht HL'ers, welke ervaring hebben met 1 van de genoemde producten, en kunnen aangeven of de gewenste aanpassingen/integratie mogelijk zijn ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68086-crm-2020/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag