Alles dat geplaatst werd door StevenK
- Eenmanszaak naast VOF door tweede venoot
- Koop breekt geen huur?
- Koop breekt geen huur?
- Contract op onze namen ipv BV naam
- Slechte kwaliteit levering
- Eenzijdig uit een VOF stappen
-
Geen Prive Gebruik Auto voor Eenmanszaak NIET meer mogenlijk ?
De hele regeling is te zot voor woorden. Dat gezegd hebbende: je krijgt hier advies van deskundigen en van mensen die zelf deze ervaring hebben (we hebben net controle gehad, waarbij dit één van de pijnpunten was). Als je dan toch vast wil houden aan je eigen idee, laat ons dan weten wat het resultaat is :) je weet dat er tegenwoordig een boete van zo'n 4500 opgelegd kan worden als er ten onrechte niet wordt bijgeteld? Zie overigens ook hier http://belastingdienst.nl/particulier/prive_gebruik_auto/prive_gebruik_auto-03.html#P45_6015 waar je kunt lezen dat het om een kalenderjaar gaat.
- BV in problemen & Vof Recht ?
- Geen Prive Gebruik Auto voor Eenmanszaak NIET meer mogenlijk ?
- BV in problemen & Vof Recht ?
- Geen Prive Gebruik Auto voor Eenmanszaak NIET meer mogenlijk ?
- Betrouwbare business partners in CHINA
- huurbeëindiging en bankgarantie
- V.O.F. ontbinden in verband met onenigheid
- voorraad inbrengen in BV en verpanding van voorraad
-
Groothandel Mini-Laptops
Die dingen koop je toch bij de normale groothandels, zoals copaco?
- Experiment: een week de laptop ingewisseld voor de iPad!
- V.O.F. ontbinden in verband met onenigheid
- Netwerk harde schijf
- opzegtermijn verlengen mogelijk?
- Wat zijn mijn rechten bij opzegging int.distributieovereenkomst
-
Lening personeel
Op welke zakelijke grondslag? Faillissement van wie? In geval van faillissement van de werkgever zal het gevolg afhankelijk zijn van de inhoud van de akte van geldlening. In geval van faillissement van de werknemer zal de werkgever als hypotheekhouder separatist zijn. Het is toch een hypotheek? Dat is er toch zekerheid? Lijkt me niet echt zakelijk als er geen rente wordt gerekend?
- Margeregeling en BPM - wat is de winstmarge?
-
Online koffiewinkel
Je richt je op klanten voor wie de laagste prijs geen issue is en die eerder een impulsaankoop zullen doen. Hogere prijs en geen verzendkosten draagt daar aan bij. Zoals gezegd moet het mogelijk zijn een brievenbusvriendelijke verpakking te maken. Verder ben ik het met de rest eens dat je USP helder en duidelijk moet zijn: zorg dat direct zichtbaar is dat je vers gebrand levert, niet ouder dan xx dagen. Daarnaast nodigt je site niet uit, omdat de plaatjes niet onderscheidend zijn. Nu snap ik ook wel dat je aan koffiebonen niet veel kunt zien en ik besef me terdege dat je plaatjes beter verkopen dan tekst, maar toch is dit voor mij een reden niet verder te kijken. Het ontbreken van de - verplichte - gegevens over jullie bedrijf is al genoemd, net zoals het onrustige tekstbeeld door te te kleine letters en te weinig witruimte. Als ik bij de FAQ kijk naar de vraag hoe vers de koffie is, krijg ik geen antwoord, alleen een verhaal.
-
Gebruik merknaam in Duitsland
Als je het merk 'Miele' enkel gebruikt om daadwerkelijke Miele apparaten aan te duiden, is er geen merkinbreuk. Maar gaat het niet om inbreuk om het ontwerp van de stofzuigerzakken?