Wellicht niet helemaal het goede topic, excuus in dat geval.
De titel zegt het al: hosting.
Ik zit nu een paar jaar bij Hostnet, maar de laatste tijd is het vrij dramatisch!
Website vrij vaak offline (vorig jaar zelfs 3 dagen achter elkaar!) , email meer dan eens onbereikbaar, veelvuldig 's nachts offline (ook buiten de onderhoudsdata) terwijl ik vaak 's nachts de site bijwerk etcetera
Aangezien ik daar inmiddels wel een beetje klaar mee ben ben ik op zoek naar een fatsoenlijke hosting die wat minder problemen heeft.
Er zijn echter zoveel partijtjes en partijen, allemaal beloven ze vanalles... en ik weet niet waar ik het momenteel moet zoeken.
Wie heeft goede suggesties?
Het zou mooi zijn als die firma telefonisch bereikbaar is, o.a de PHP versies goed bijhoudt, uiteraard ('s nachts) behoorlijk storingsvrij is en al wat niet meer in het algemeen belangrijk is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
L.s,
Wellicht niet helemaal het goede topic, excuus in dat geval.
De titel zegt het al: hosting.
Ik zit nu een paar jaar bij Hostnet, maar de laatste tijd is het vrij dramatisch!
Website vrij vaak offline (vorig jaar zelfs 3 dagen achter elkaar!) , email meer dan eens onbereikbaar, veelvuldig 's nachts offline (ook buiten de onderhoudsdata) terwijl ik vaak 's nachts de site bijwerk etcetera
Aangezien ik daar inmiddels wel een beetje klaar mee ben ben ik op zoek naar een fatsoenlijke hosting die wat minder problemen heeft.
Er zijn echter zoveel partijtjes en partijen, allemaal beloven ze vanalles... en ik weet niet waar ik het momenteel moet zoeken.
Wie heeft goede suggesties?
Het zou mooi zijn als die firma telefonisch bereikbaar is, o.a de PHP versies goed bijhoudt, uiteraard ('s nachts) behoorlijk storingsvrij is en al wat niet meer in het algemeen belangrijk is.
Ik zie de reacties graag tegemoet,
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74321-website-hosting-problemen-met-welke-hebben-jullie-wel-goede-ervaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen