HL meeting 17 september 2008

Aanbevolen berichten

Ik vond het een ontzettend geslaagde avond, interessante mensen leren kennen, leuke gesprekken gevoerd, fijne sfeer. Het eten was inderdaad ook dik in orde.

 

Grote complimenten aan de organisatie! En natuurlijk de sponsors ook.

 

Ik sluit me bij Ruben aan, wat mij betreft mag dit snel weer :)

 

 

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

De vele inspirerende gesprekken gonzen nog na in mijn hoofd. Zeer opvallend dat vrijwel alle mensen waar ik mee gesproken heb een "onverwachte kant" hadden. Vond verder wel vermakelijk dat mensen zich afvroegen of Ruben er was terwijl hij er gewoon bij stond. Wat een beetje extra haar kan doen voor iemand zijn uiterlijk.

 

Eens dat de presentatie van Edo live veel leuker is dan op film. Ook het "klap eens in de handjes" van Anndien was meer dan indrukwekkend. 8)

 

Je weet nooit wat je van zo'n bijeenkomst kan verwachten maar dit smaakt inderdaad naar meer. Iedereen bedankt.

Link naar reactie

Inderdaad zeer geslaagd. Veel mensen kunnen spreken, maar helaas niet iedereen. Vervolg zeker wenselijk.

 

Ik heb tijdens de - inderdaad zeer leerzame en van begin tot eind interessante - presentatie van Edo een paar foto's genomen. Die zijn dus niet maatgevend voor de sfeer tijdens en na het eten, maar geven wel een impressie voor de thuisblijvers (waarvan ik hoop dat de cavia's hun diploma hebben gehaald uiteraard)

 

308.jpg

Edo maakt gebruik van de hele ruimte (presentatie tip 1)

 

307.jpg

Kees reageert (presentatie tip 2: betrek het publiek, wees interactief)

 

306.jpg

Edo presenteert zonder overheadprojector (presentatie tip 3: nooit de ruimte delen met iets dat meer licht geeft dan jezelf)

 

309.jpg

Romano pitcht over Health life Bloxxes

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

309.jpg

Romano pitcht over Health life Bloxxes

 

En ik vond dat echt lastig om te improviseren... want die pitch was niet voor bereid ofzo.. en ik voel me toch wat prettiger als ik wel wat voorbereid had...

 

BGP ZZP

Healthcoach

Legend

*****

Karma: -2

[reus] en [kneus]

 

Offline

 

Berichten: 540

 

*   

Re:Dragons Den seizoen 2008 1 kneus

« Antwoord #167 Gepost op: 1 maart 2008, 17:19 »

 

 

En Edo helpt me al met mijn elevator pitch, dus het zal vast wel goed komen.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ook ik sluit me aan bij alle voorgaande berichten! Erg gezellige avond gehad, leuke en interessante gesprekken gevoerd.

Bedankt voor de goede organisatie.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Super om iedereen weer te zien en nieuwen te ontmoeten. Vooral de rokers heb ik uitgebreid gesproken. Over zowel zinnige als onzinnige onderwerpen. Kreeg ik de neiging om mijn nagels in Kees te zetten en om Henk spontaan te zoenen en kon ik Norbert op het laatst niet helemaal meer volgen en op afstand Ewout zijn kilt bewonderd ;)

 

Behalve een parkeerboete en 2 uur nacht in mijn bed liggen verder geen bijkomstige bijzonderheden... op een bijzondere avond.

Mixing work with pleasure is meer dan gelukt. Dank aan alle aanwezigen!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Je pitch moet altijd in je hoofd zitten. die hoef je als het goed is niet voor te bereiden. ;)

 

Als je moeite hebt met spreken in het openbaar moet je maar eens kijken op toastmasters http://www.toastmasters.nl

 

Hier kan je leren voor publiek te spreken. Je kan als gast gewoon een keer kijken.

 

ik vind het niet lastig voor groepen te spreken... ik vind het alleen lastig om onvoorbereid te pitchen, zeker omdat ik meer iemand ben die vragen stelt en een gesprek aan gaat dan zo 'droog' een minuut presenteren... voor groepen spreken doe ik wekelijks, dus daar ben ik niet zo bang voor... alleen onvoorbereid heb ik wel moeite mee...

 

Desondanks dank voor je tip!

Link naar reactie
kreeg ik de neiging om mijn nagels in Kees te zetten

Niet neigen, gewoon doen ;D

 

en om Henk spontaan te zoenen en kon ik Norbert op het laatst niet helemaal meer volgen

Haal je Henk en mij niet door de war? ;). Geintje, ik moet bekennen dat de wijn het laatste uur invloed begon te krijgen (voordeel van reizen met de trein, en je krijgt geen parkeerboetes ook)

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.