Ga naar inhoud

HL meeting 17 september 2008

Geplaatst:

Yannick_

Wat dachten jullie van een HL (netwerk) meeting in het najaar? Ergens midden september? Zal ik eens even wat cafees in Utrecht aanschrijven om te kijken of ze op een woensdagavond? af te huren zijn?

 

Lijkt mij een leuk initiatief, maar weet niet of er (voldoende) animo voor is?

 

 

Aanmelden kan hier.

 

 

Edit aanmeldlink geplaatst

 

Locatie:

 

Polman's Huis

Keistraat 2

3512 HV Utrecht

 

Zie voor routebeschrijving: http://www.polmanshuis.nl en link vervolgens naar contact >> route

 

Het programma ziet er als volgt uit:

 

17.00 uur : B-kwartet - Binnenkomst, Borrelen, Babbelen en Bitterballen

18.30 uur : Edo-solo - Edo van Santen leert je de geheimen van de elevator pitch: je presentatietechnieken en lichaamstaal

19.00 uur : B-trio - Borrelen en Babbelen onder begeleiding van Spanish Food Buffet

22.00 uur : Einde met een uitloop tot 23.00 uur (tot die tijd hebben we de ruimte voor ons)

 

Rolstoeltoegankelijk: Ja

Roken : Nee - tsja... we moeten er maar aan wennen - neem een warme trui of een regenponcho mee voor het "buitenroken" ;-)

Auto parkeren : parkeergarage Springweg

Zelf regelen: treinkaartje of parkeerkaartje voor garage (afhankelijk met welk vervoer je komt)

Verder neem je mee: heel veel visitekaartjekaartjes (met eventueel op de achterkant je nickname)

Dresscode: ehmmmmmm ... Een aantal wel... Die komen in Schotse kilt ;-)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik hoop wel dat er ook nog meer ‘newbie’s’ aanwezig zullen zijn...

 

Je bent al Super Senior hoor!

 

Maar naamkaartjes is wel een goed idee eigenlijk.

Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator

17-09 staat in de agenda. Kan ik eindelijk eens dat beloofde biertje geven aan ZZP Oké :D

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

Geplaatst:

MartinDupuis

  • Moderator

17 september is wel heeeeel ver weg, maar als ik vrij ben die datum kom ik zeker een colaatje light meedrinken.... ;D

Geplaatst:

Miran.

Leuk initiatief, ik ben ook van de partij!

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Geplaatst:

Nico Schouten

Het begint tevens de vorm van een reunie aan te nemen. ;D

Geplaatst:

msteer

Staat genoteerd. Als het aan mij zou liggen dan graag voldoende ruimte om te parkeren en te netwerken. Presentaties kunnen wel interessant zijn, maar ik ben vooral benieuwd naar de poppetjes.

Geplaatst:

RobinJB

Ik ben dan wel helemaal nieuw, maar het staat als een gereserveerde datum in mijn agenda.

Fobero.nl - Voor al uw fotografie!

Geplaatst:

carlita

Prima initiatief! Ik denk warempel dat ik er ook zal zijn, mits, tenzij, niettegenstaande dat, maar het staat in mijn agenda.

www.stijlbeeld.nl

Styling & Fotografie

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Dank, Peter! Dit doet me goed dat er toch iemand aan mij denkt! :)

 

;D

 

Hij staat in mijn agenda, maar ik beloof niets...

Geplaatst:

Iwan van Geelen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Yannick_

  • Auteur

Kostenplaatje:

 

Lokaal 9, dagdeel excl drank 175,-

Florin, dagdeel excl drank ong. 140,-

Lofen, dagdeel excl drank incl thee, kofie, water 325,- (tot 20 personen) incl 3-gangen 650,-

De soester duinen, dagdeel 47.5 pp (min. 20p) incl drank, muziek, bittergarnituur, + kipsaté etc.

Kookworkshop: 50pp incl wat drankjes

 

Allemaal in of rond Utrecht. Misschien even pollen wat we als budget nemen? Wellicht vindt niet iedereen het nodig om 50,- uit te geven?

 

Zaaltje huren (1e 2 opties) zal het goedkoopst zijn pp, lijkt mij alleen erg statisch :) We zitten er niet op cursus en het moet wel lekker "open" zijn mijns inziens.

 

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

Edward

 

 

Allemaal in of rond Utrecht. Misschien even pollen wat we als budget nemen? Wellicht vindt niet iedereen het nodig om 50,- uit te geven?

 

 

Ach, noem het netwerkbijeenkomst dan kun je het ook nog declareren. Ik ben erbij in ieder geval.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

Yannick_

  • Auteur

Ach, noem het netwerkbijeenkomst dan kun je het ook nog declareren. Ik ben erbij in ieder geval.

 

Haha, niet eens over nagedacht... Maja je moet ze wel eerst verdienen he die 50,- ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

Annedien Hoen

Ik heb nog nooit betaald voor een 'netwerkbijeenkomst' en was ik ook niet van plan :)

De grootte van de groep valt toch wel mee, dat is volgens mij niet zo moeilijk ergens te hosten zonder te reserveren of huren. (Je kan wel checken of het op die dag van de week altijd afgeladen is natuurlijk)

 

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

SERIEUS SUPER GOED IDEE !!!!

 

In het verleden inderdaad van onze kant dit soort initiatieven gestart, en door gebrek aan animo stilzwijgend niet verlengd ;-)

 

Ik ga hier verder even over brainstormen... misschien kan ik nog wat budget "peuteren", zodat de eigen bijdrage voor iedereen weer wat meevalt.

 

Ik ben wel voorstander van een leuk, los programma. En leergierig als ik ben en Edo zijn pitch presentatie kennende.... Hebben we dus qua programma al een combinatie van die ingredienten.

 

Ehmmm.. nog wel even een kanttekening van mijn kant. Wie neemt actie waarop? Speaking with experience... wel vaker dit soort initiaven geopperd door enthousiaste HL-leden, maar uiteindelijk geen utivoering en voor ik het weet zit er een gorilla op mijn schouder ;D en vraagt Bokito mij om alles te doen.

Ik zet me ervoor in... COUNT on ME... maar graag wel als gezamenlijk initiatief.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Nico Schouten

Precies, alleen met de squad meeting indertijd was het wel handig om een grote ruimte te hebben.

 

Op woensdag is het denk ik nergens een probleem om met een groep een cafe binnen te wandelen. (rookvrij dan YES)

In een grijs verleden was er altijd even vooraf contact met de uitgaansgelegenheidof het wel gelegen kwam.

 

Wat betreft de drankjes ging het als volgt, We haalden drank op rekening,

Vroege vogels gaven meestal iets aan een "vrijwilliger" die verantwoordelijk werd geacht voor het afrekenen na afloop. Er komt vanzelf een moment waarop meer mensen weg gaan, de rekening werd dan gedeeld door het aantal deelnemers.

 

Een beetje (betaalbare) parkeermogelijkheden is wel erg prettig overigens.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

(rookvrij dan YES)

 

Damn! Da's waar ook... :(

 

Een beetje (betaalbare) parkeermogelijkheden is wel erg prettig overigens.

 

Dan valt Utrecht denk ik af! :)

Geplaatst:

Bite

Leuk initiatief! Ik ben ook van de partij, datum staat in de agenda! :)

 

Parkeren in binnenstad Utrecht is altijd wel vrij lastig. Ken de café's niet echt moet ik zeggen, is het daar ergens mogelijk om fatsoenlijk te parkeren?

 

 

Zoekmachine Marketing via InByte Internet Marketing - http://www.inbyte.nl

Geplaatst:

Kees de Kruiff - In Memoriam

17-09 staat in de agenda. Kan ik eindelijk eens dat beloofde biertje geven aan ZZP Oké :D

 

Mag het ook een coke light on the rocks wezen Norbert? Koop ik wel een whiskey voor jou :)

Kees de Kruiff

In Memoriam

Geplaatst:

Kees de Kruiff - In Memoriam

Lees net de andere posten over budget en zo.

 

Er moeten toch wel wat ondernemers hier zijn die bepaalde onderdelen willen sponsoren?

 

Ik doe de aftrap: de eerste € 250 aan bitterballen en ander voer waar Sonja Bakker de schurft aan heeft, zijn voor mij (n bedrijf) :)

Kees de Kruiff

In Memoriam

Geplaatst:

Kena

Ik hoop wel dat jullie een locatie vinden die makkelijk te bereiken is. Ik kom nl. van de “onverharde weg” 8)… oftewel uit het Zuiden van het land ;D.

 

 

Geplaatst:

Karen

Tja, ben je na een aantal drukke dagen weer eens op HL, kom je dit draadje tegen en kun je je ogen bijna niet geloven.

 

Een van de meest fantastische aspecten aan HL vind ik de snelheid waarmee starters met vragen of problemen worden geholpen. Volgens mij ligt het record ruim binnen de minuut.

En nu gaan jullie een gezellige borrel plannen over meer dan 3 maanden. :o

En dat terwijl de komkommertijd voor de deur staat.

 

Mijn ervaring is dat iedereen tijdens de zomermaanden - met uitzondering van drie weekjes bouwvak - veeeel meer tijd heeft voor buitenschoolse activiteiten. Daarnaast zijn de files stukker korter en is parkeren in centra makkelijker. Ik kies al jaren juli en augustus als de periode om een aantal bijzondere relaties te vereren met een bezoekje. Dan hebben ze tenminste echt tijd voor me...

 

Met in mijn geheugen alle afmeldingen voor eerdere HL-borrels (gaat toch niet lukken, ik moet toch werken, ik heb het toch te druk, er is wat tussen gekomen, ik moest plotseling naar een klant etc) vraag ik me af waarom jullie die borrel niet begin juli plannen? Er zijn misschien een paar mensen met vakantie, maar je kunt toch geen datum vinden dat iedereen kan. Enne, als het weer een beetje meezit kan het op een terrasje en kunnen de rokende HL-ers ook aan hun trekken komen.

 

Als het dan goed bevalt kan er in het najaar wellicht weer een borrel komen.

Zeker nu de sponsors zich spontaan aanmelden. ;D

 

@ Kena: Waar in het zuiden?

 

Met de groeten van Tilburgse Karen (op 17 september vast druk met de deadline voor de Ondernemerskalender 2009, maar in juli en augustus tijd zat om voor een gezellige borrel een stukkie te rijden)

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik hoop wel dat jullie een locatie vinden die makkelijk te bereiken is. Ik kom nl. van de “onverharde weg” 8)… oftewel uit het Zuiden van het land ;D.

 

 

 

En ook nog wel goed te bereiken met het Openbaar Vervoer...

Geplaatst:

Merkava

@Karen

Het staat je vrij een Braboborrel te organiseren. :P

 

In Brabant is er geen gebrek aan gezellige (dorps) kroegen met ruim terras.

Geplaatst:

Kena

 

Mijn ervaring is dat iedereen tijdens de zomermaanden - met uitzondering van drie weekjes bouwvak - veeeel meer tijd heeft voor buitenschoolse activiteiten. Daarnaast zijn de files stukker korter en is parkeren in centra makkelijker.

 

Als het dan goed bevalt kan er in het najaar wellicht weer een borrel komen.

Zeker nu de sponsors zich spontaan aanmelden. ;D

 

Heb je inderdaad een goed punt.

 

 

@ Kena: Waar in het zuiden?

 

Vanuit Limboland (omgeving Helden/Panningen) over de A67 ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.