BEGIN 2024 OP HOOG NIVEAU

Aanbevolen berichten

Beste gebruiker van HigherLevel,

 

Om het nieuwe jaar met HigherLevel in te luiden nodigen we je van harte uit voor de HigherLevel Nieuwjaarsborrel. Deze zal worden gehouden op 19 januari 2024 van 20:30-22:15 uur op een toepasselijke locatie. We zoeken het namelijk letterlijk hogerop in De Watertoren te Utrecht (Heuveloord 25a, 3523 CK Utrecht). We zullen je daar hartelijk ontvangen en je hebt deze avond volop gelegenheid met elkaar, de moderatoren en het team achter HigherLevel kennis te maken.

 

Het aantal beschikbare plaatsen op deze bijzondere locatie is beperkt. Daarom vragen we je van tevoren aan te melden. Dat doe je via dit formulier (verlopen).
Wees er snel bij, want vol is vol. Mocht je last minute verhinderd zijn dan ontvangen we graag bericht hiervan zodat we de plek weer aan iemand anders kunnen geven.

 

Graag tot 19 januari in De Watertoren,

 

Hartelijke groet namens het team van HigherLevel.

 

Jetze Dam & Ben Avôt.

.

Link naar reactie
5 uur geleden, henkh zei:
Op 22-12-2023 om 10:52, UwJurist zei:

Leuk, maar het tijdstip is voor mij te laat. Jammer.

Het tijdstip is wel een dingetje zeker voor de mensen die wat kilometers moeten maken om in Utrecht te komen

… en om weer thuis te komen.
 

Onbegrijpelijk waarom dit niet op een zaterdagmiddag gehouden kan worden. 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

De voorgaande borrels begonnen meestal rond 18:00 en de eindtijd werd altijd overschreden.

 

Mij maakt het niet zoveel uit. Vanaf 2 januari is mijn agenda nagenoeg leeg en kan de wekker naar believen ingesteld worden.

 

Zaterdag en zondag zijn bij mij vaak familie momenten. Maar schuiven is geen probleem.

 

Wellicht kunnen de organisatoren de keuze van het tijdstip nader toelichten.

Link naar reactie

Ik had op de begrafenis van Mikky al gehoord dat er Nieuwjaarsborrel zou komen, ook de datum al vastgelegd in m'n agenda, heb het thuis tegen mijn vrouw verteld, we zouden met zn tweeën naar de HL borrel gaan,  ze was helemaal enthousiast om op 19 januari een laatste toost uit te kunnen brengen op Mikky, m'n vrouw had Mikky vaker ontmoet op HL events en was net als vele anderen bijzonder gesteld op Mikky.

En dan nu deze boodschap, ik hoop dat @pingonline_admin@ping.nl een correctie aanbrengt op de gekozen locatie die te klein is, omdat dit m.i. afbreuk doet aan de gastvrijheid van Mikky.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.