Alles dat geplaatst werd door StevenK
- pakket bezorgd bij de buren, maar volgens de ontvanger niet.
-
Eigen SMTP server
Ehm, hoe stuur je dan mail? Door de smtp server van je accessprovider te gebruiken, niet die van je hosting- of mailprovider. Ter illustratie: thuis heb ik Online als provider en die laat geen smtp verkeer toe naar buiten, dus alle mail vanaf mijn huisadres wordt afgeleverd op de mailserver van online. Op kantoor hebben we een KPN verbinding en ook daar kan ik geen smtp sturen naar buiten het KPN netwerk, dus wordt daar alle mail afgeleverd op de mailserver van KPN. Doordat de provider als relay fungeert voor de eigen aansluitingen, is dit mogelijk, terwijl iemand van buiten het KPN netwerk alleen maar mail af kan leveren die bestemd is voor een KPN abonnee. Ik nam aan dat Steven bedoelt dat poort 25 door veel providers geblokkeerd wordt zodra de recipient buiten het domein valt. Nee, dat bedoelde ik niet. Waar jij op doelt is dat een provider geen relaying doet voor ip-adressen buiten het eigen netwerk en daarom alleen smtp-verkeer accepteert die afkomstig van een eigen ip-adres of geadresseerd aan een door die provider bediend mailadres. Dat is een configuratie-iets in de smtp-server van de provider. Waar ik het over heb is het op netwerk-niveau blokkeren van e-mailverkeer naar buiten het eigen netwerk.
-
Eigen SMTP server
Een goede hostingprovider legt je uit dat het concept van hoe SMTP wordt gebruikt is dat je gebruik maakt van de SMTP server van je access-provider. Want ook al heb je authenticated smtp, al dan niet over ssl, dan nog hou je problemen als je een accessprovider hebt die outbound smpt(s) blokkeert. En outbound smpt(s) blokkeren wordt door veel accessproviders als een goede zaak gezien. Dat alles neemt overigens niet weg dat het zeker nuttig is als ergens authenticated toegang hebt tot een smtp over ssl server, het is echter niet een garantie dat je altijd mail kunt versturen. De enige manier om die zekerheid te hebben is wanneer je mailomgeving geheel gehost is en je dus enkel http(s) nodig hebt, zoals bij de meeste webmail platformen het geval is.
- Eigen SMTP server
- Bankenterreur voorbij? Vergeet het maar!!!
- Bankenterreur voorbij? Vergeet het maar!!!
- Bankenterreur voorbij? Vergeet het maar!!!
- Huur ovk kantoorruimte langer dan 2 jaar alleen eerste 8 maanden in onderhuur
- Advertentieruimte opkopen en verder verkopen
- Eigen zaak, eigen gezin en weer gaan studeren
- Apple lanceert Schone Lei
-
The continuing story of failliet Izecom
Gezien het bedrag zul je ongetwijfeld voor de sector civiel worden gedaagd en dan kun je niet zonder advocaat naar de rechter; je zult een advocaat in moeten schakelen, anders kom je voor spek en bonen naar de zitting. Ik kan me echter niet voorstellen dat je - bij gebrek aan inkomen - niet in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand.
-
So long and thanks for all the fish
42
- Eigen SMTP server
-
klant wil levering en betaling terugdraaien
Nee hoor. In de wet staat dat AV van toepassing zijn als ze van toepassing zijn verklaard. Maar ook geeft de wet een aantal situaties waarin AV vernietigbaar zijn. En één daarvan is wanneer de AV niet 'ter hand zijn gesteld'. De reactie was helemaal niet zo vreemd, alleen wat kort door de bocht, als je je bedenkt dat je het risico hebt dat AV vernietigd worden omdat je niet alle vernietigingsgronden afgedekt hebt. Het is op zich geen slecht idee om in je AV aansluiting te zoeken bij de terminologie die de wet daarvoor gebruikt ;) Maar ook is het dan verstandig ergens in het begin van AV dit nog eens te herhalen, voor het geval klant denkt dat 'ie een gebruiker is.
- klant wil levering en betaling terugdraaien
- klant wil levering en betaling terugdraaien
- hulp/uitleg gevraagd omzetbelasting
-
inhoud onderhandse akte ( belastingdienst ) en akte van depot ( notaris)
Probeer dan eens je vraag te formuleren. Je kunt een idee niet beschermen. Waar kom je niet uit? Wat is er onduidelijk aan het feit dat registratie inhoudt dat elke pagina van een stempel wordt voorzien? Dat laat je aan de notaris over, daar betaal je hem voor. Mijn idee: niks is zinvol, want je kunt een idee niet beschermen. Net zo zinvol als elke andere poging om een idee te beschermen. Als je een goed idee hebt, dan moet je dan gewoon uitvoeren en zorgen dat je steeds voorop loopt met dat idee.
- Klanten schrikken af doordat ik te jong ben?
- Klanten schrikken af doordat ik te jong ben?
- Kan een minimalistische userinterface voor webwinkel werken?
-
Partner loop de bv geheel in rood
Ik kan mij ernstig vergissen, maar ik zie allerlei wendingen in jouw taalgebruik die mij doen denken aan de taal van het land waar momenteel veel mensen zich gek (laten) maken om voetbal. In ieder geval doe je er verstandig aan je positie door een deskundige te laten beoordelen, omdat de aansprakelijkheid bij een BV verder kan reiken dan mensen vaak verwachten.
-
Welke stappen als woordmerk niet wordt teruggegeven ondanks vonnis rechter?
Als het een bodemprocedure was, mag ik toch hopen dat het vonnis zo is geformuleerd dat de grosse volstaat om de overdracht bij het merkenbureau te realiseren. Is het een kort geding geweest, dan zijn er hopelijk toch wel dwangsommen verbeurd. In ieder geval zou je advocaat nu toch makkelijk die overdracht moeten kunnen realiseren.
- Concurrentiebeding rechten/plichten werknemer?