vandaag mijn debiteuren weer eens bekeken en het gros betaald de rekeningen op tot zeer snel. Een paar kleinere klanten lappen de termijnen aan hun laars, moet er iedere keer achter aan en de tijd die het mij kost staat niet in verhouding tot het factuurbedrag.
Omdat ik werk zat heb wil ik ze nu maar eens de wacht aan zeggen, alleen hoe doe je dat het relaties die ik al jaren heb en om ze er zomaar "uit te schoppen" is ook weer wat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henkh
henkh
vandaag mijn debiteuren weer eens bekeken en het gros betaald de rekeningen op tot zeer snel. Een paar kleinere klanten lappen de termijnen aan hun laars, moet er iedere keer achter aan en de tijd die het mij kost staat niet in verhouding tot het factuurbedrag.
Omdat ik werk zat heb wil ik ze nu maar eens de wacht aan zeggen, alleen hoe doe je dat het relaties die ik al jaren heb en om ze er zomaar "uit te schoppen" is ook weer wat.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59855-wanbetalers-de-wacht-aanzeggen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
49 antwoorden op deze vraag