Nico bedankt voor je inzet als moderator!

Aanbevolen berichten

Zie zojuist een draadje waarin onze (ben brabo :) ) nieuwe moderator Frans welkom geheten wordt. Tegelijk zie ik dat Nico aka TechNico zijn moderator functie heeft neergelegd. Jammer natuurlijk en zijn reden is niet belangrijk. Vind het wel belangrijk dat we een moderator die zich zo lang heeft ingezet voor Higherlevel op z'n minst zo warm bedanken voor zijn inzet als we een nieuwe moderator succes wensen.

 

Dus: Nico bedankt!

Link naar reactie

Beste Nico,

 

ik weet iets meer van je achtergrond, en ik vind het bijzonder jammer je als mod te moeten missen. Zag je foto al veranderen van Nico, naar het groene mannetje terug, en nu naar een "leeg" vlak.... :-\

Ik heb respect en bewondering voor je besluit, maar ik hoop wel dat je hier nog lang met je adviezen en reacties mag rondstruinen...

Just Nico.....

 

Down (ook dankzij jou een beetje up...)

 

 

Link naar reactie

Bedankt voor jullie reacties. :)

 

Misschien een goed moment om een klein geheim te verklappen. Ik heb er de afgelopen jaren twee verschillende accounts op na gehouden.

 

Eind 2004 kwam ik op dit forum onder de naam Merkava. Bij mijn aantreden als mod besloot ik dat onder een andere naam te doen. Gaandeweg ontdekte ik dat mensen mijn berichten als mod anders beoordeelden dan wanneer ik gewoon onder mijn andere nickname posten. Ik vond dat geen prettig idee, mijn mening is er ook maar één en niet meer waar(d) dan iemand anders zijn mening.

Daarnaast gaf een tweede account mij de mogelijkheid dingen te schrijven die je als mod niet kunt schrijven simpelweg omdat het dan al snel als de mening van Higherlevel werd gezien.

 

De afgelopen tijd koste het modereren mij steeds meer energie waardoor de lol er behoorlijk vanaf ging. Veel tijd ging op aan pogingen ongewenst gedrag in te dammen, aan inhoudelijke reacties kwam ik niet meer toe.

 

Zelf ben ik bezig met een Europese community en eerlijk gezegd begon het contrast met Higherlevel steeds groter te worden. Voor dit project ben ik degene die het beleid heeft opgezet, daar zit veel kennis en ervaring in die ik onder andere op dit forum, maar ook op andere fora als mod, heb opgedaan. De verschillen tussen Hl en deze community zijn zo groot dat er voor mijn gevoel een onoverbrugbare kloof is ontstaan, en dat kost mij gewoon te veel energie.

 

Nu heb ik zoiets van, het is mooi geweest, tijd om verder te gaan. Ik heb hier veel geleert, heb hele aardige mensen leren kennen en onderhoud met een aantal van hen een vriendschappelijke band. Ik ben het afgelopen jaar steeds meer die pioniersgeest gaan missen, en daarmee ook de discussies die pioniers met zich meebrengen. Die pioniersgeest vind ik weer terug in het werk wat ik nu doe en in projecten die in het verschiet liggen.

 

Uiteraard bedank ik ook mijn mede HL'ers, van de vele discussies heb ik veel geleert, niet alleen als het om kennis gaat, ik heb er ook veel geleert over menselijke interactie, over groepsdynamieken. Ik zal af en toe nog wel even komen buurten, het is immers een forum waar veel informatie en kennis te vinden is.

Link naar reactie

Nico,

 

Ten overvloede nogmaals. Hartelijk dank voor jouw inzet, betrokkenheid en ik ben jaloers op de tijd die jij vrij kon maken voor Higherlevel. Wanneer je met dezelfde inzet je kunt toeleggen op jouw nieuwe project dan zal dat een succes moeten worden. Ik hoop in ieder geval dat je betrokken blijft en we je offline ook mogen verwelkomen op de bijeenkomsten. Succes.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Nico,

 

Ik heb via-via een heel klein beetje meegekregen wat je allemaal achter de schermen doet. Als daar maar de helft van waar is, en van de andere helft de helft gelogen.... dan nog kan ik niets anders dan lof en hulde brengen.

 

Dank je voor je inzet man! En die rit in je bus vanuit Houten vergeet ik niet zo snel meer.... LOL

 

(*** Denkt na over een HigherLevel Achievement Award: De Gouden Nico. Bij hoge uitzondering uit te reiken.***)

Link naar reactie

Hoi Nico,

 

Na al die jaren je collega-moderator geweest te zijn wil ik je ook bij deze erg bedanken voor de inzichten, overpeinzingen, leuke gesprekken en vele leuke bijeenkomsten die je me hebt bezorgd! Heel veel succes met je modwerkzaamheden op de andere communities, en ik hoop je nog veel hier op HL tegen te komen!

Link naar reactie

Nico, ik zal je missen.

 

Klinkt misschien wat overdreven maar het is echt zo, ik kon nog wel eens flink in de lach schieten van je opmerkingen als je weer eens een topic op slot zette.

Laten we hopen dat HL niet veel te lijden heeft van je vertrek.

 

Veel succes met je nieuwe project.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.