financiering is rond. inschrijving gebeurt morgen en dan moet ik nog een bankrekeningnummer hebben.
Voor de duidelijkheid. Ik heb 7 jaar gewerkt voor de werkmaatschappij, waar ik nu aandelen van gaat kopen en me laat betalen middels een management fee voor 40 uur per week.
Enige opdrachtgever dus. Qua transacties zullen dit er minimaal zijn.
Het is echter van belang dat ik snel een rekeningnummer heb, want het managementfee van januari moet nog worden uitbetaald en dit het liefst naar mijn zakelijke nummer.
ABN zit ik privé. Kan 4 weken duren voordat ze een rekeningnummer voor mij hebben. Alternatief: N26. Binnen 8 minuten een rekeningnummer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem81
Anoniem81
Goedemiddag,
financiering is rond. inschrijving gebeurt morgen en dan moet ik nog een bankrekeningnummer hebben.
Voor de duidelijkheid. Ik heb 7 jaar gewerkt voor de werkmaatschappij, waar ik nu aandelen van gaat kopen en me laat betalen middels een management fee voor 40 uur per week.
Enige opdrachtgever dus. Qua transacties zullen dit er minimaal zijn.
Het is echter van belang dat ik snel een rekeningnummer heb, want het managementfee van januari moet nog worden uitbetaald en dit het liefst naar mijn zakelijke nummer.
ABN zit ik privé. Kan 4 weken duren voordat ze een rekeningnummer voor mij hebben. Alternatief: N26. Binnen 8 minuten een rekeningnummer.
Is dit handig en wat zouden jullie doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63872-welke-bank-voor-mijn-holding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag