Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ed
De titel had ook mogen zijn: "Wat heb je er aan gehad bij je eigen opstart?"
Ik heb namelijk sterk de indruk dat dit forum een vrij beperkte "harde kern" heeft van enthousiastelingen die proberen anderen te adviseren. Wat zien we daar van terug? Ik zie ontzettend veel topics waar een nieuw lid 1 of 2 vragen stelt, er door de vaste groep geadviseerd wordt, maar de topicstarter nooit en te nimmer meer iets van zich laat horen. Vaak hebben ze nog niet eens het fatsoen om een bedankje te schrijven ::)
Ook deze dagen zie ik zo weer een x-aantal topics waarvan je eigenlijk al direct weet dat de vragensteller niet of nauwelijks de moeite heeft genomen om bijv. de zoekfunctie te gebruiken (want o, zo vaak zijn het vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen, maar direct z'n vage vragen op een het forum zet en niets meer van zich laat horen.
Viel me nog iets op zojuist: 87 gasten bekijken momenteel het forum en slechts 7 leden!
Ik ben vaak benieuwd of een vragensteller ook daadwerkelijk iets heeft gehad aan de gegeven adviezen. Het zou leuk zijn om er ook eens iets van terug te zien of te zien dat de vragensteller ook blijft hangen en (waar mogelijk) probeert anderen te helpen.
Dus kort samengevat: wie heeft er echt iets gehad aan dit forum???
Ik in ieder geval wel ;) Ben hier ook terecht gekomen tijdens mijn orientatie richting zelfstandig ondernemen, veel nuttige info gevonden en eigenlijk blijven hangen om (waar mogelijk) anderen te helpen
Beter een kleine baas dan een grote chef.......