Ga naar inhoud

!!!!! StevenK in het ziekenhuis na fietsongeluk

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Alle Higherlevel-leden,

Ik kreeg gisterenavond laat het bericht dat ons gewaardeerde HigherLevel-lid, advocaat, nerd en vervent mountainbiker Steven Kroesbergen in het ziekenhuis is opgenomen met een gebroken heup. Bij een fietstochtje heeft hij een boomstronk over het hoofd gezien en is over de kop geslagen. Met drie stalen pennen in zijn heup moet hij nu rust houden en er staat hem waarschijnlijk een stevige revalidatieperiode te wachten.

Een beetje advocaat en nerd heeft zelfs dan zijn Blackberry in de buurt, dus hij kan email ontvangen. Ik denk dat hij een overload aan steunbetuigingen van zijn HL-vrienden wel kan waarderen... laat_steven_lachen@rubenvandenoord.nl

(Alle email wordt direct doorgestuurd, voorlopig laat ik dit email adres een dag of drie staan.)

Featured Replies

Geplaatst:

ik ben pleite

Ik heb 't altijd gezegd...sporten is ongezond!!

beterschap voor Steven

Geplaatst:

Iwan van Geelen

reusachtige actie!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Lighthouse-ict

Heel mooie actie! Vanaf deze plek ook véél sterkte en beterschap gewenst!!

Geplaatst:

Iwan van Geelen

.

fruitmand.thumb.gif.1774b08751180feca25f3a797c70f88f.gif

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Johan Mulder

beterschap!

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Geplaatst:

StevenK

Ik kreeg zoveel HL emails, dat mijn vrouw mijn eee pc heeft meegebracht, zodat ik op HL kon kijken.

Er zitten dus drie schroeven in het schijnt dat het erg belangrijk is dat die kop aan het dijbeen vast zit... Morgen mag ik naar huis en over een maandje of drie kan ik weer autorijden.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Karen Dam

Beterschap!

Geplaatst:

Erik!

Veel sterkte de komende maanden!

Ik spreek uit ervaring. Toen ik 16 was een auto over het hoofd gezien met mijn brommer. Maar bij mij is ook alles goed gekomen en de pinnen ook weer verwijderd. Het zal bij jou ook weer goed komen.

Geplaatst:

ironny

Bij een fietstochtje heeft hij een boomstronk over het hoofd gezien en is over de kop geslagen. Met drie stalen pennen in zijn heup moet hij nu rust houden en er staat hem waarschijnlijk een stevige revalidatieperiode te wachten.

En daarom ben ik gaan vissen ;)

Heel veel beterschap en sterkte gewenst. Ook aan je vrouw overigens die er nu waarschijnlijk een zware taak bij krijgt..

groet.

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Hans v N

Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. Beterschap en sterkte!

Geplaatst:

Sander

Beterschap en sterkte!

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Geplaatst:

retail

Beterschap en veel sterkte met de revalidatie.

Geplaatst:

Edo van Santen

Beterschap! je bent in goed gezelschap, wielrenner Lance Armstrong heeft zojuist ook wat gebroken.

Pitch Coach  Pitch Trainer   Public Speaker  Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd

Geplaatst:

Ard-Sc

Beterschap!

(stel je de eigenaar van de boomstronk aansprakelijk??? :) )

Geplaatst:

Maarten

Een paar jaar terug was ik ook nog fanatiek aan het mountainbiken. Na wat confrontaties met bomen en dergelijke ben ik uiteindelijk maar gestopt en overgestapt op racefietsen. Kun je nog steeds onderuit, maar gelukkig wat minder frequent :).

Sterkte!

Geplaatst:

Cruisebabe

Sterkte en beterschap!!

If at first you don't succeed try again

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Veel sterkte Steven, ik hoop dat je snel weer de oude bent!

Geplaatst:

Ewout Wolff

Getverdegetver Steven - hoe kom je ooit het land weer uit met de pinnen in je benen ?

Veel beterschap en kom hier regelmatig langs, zodat we je kunnen opbeuren !!

Geplaatst:

Marjan

Bloedlink die overstekende boomstronken, is die boomstronk verder OK??

Veel sterkte (en geduld!) en een spoedig geheel herstel (voor jou uiteraard, vergeet het geleuter over die boomstronk maar ;))

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Maarten

Zag het er een beetje uit als onderstaand filmpje Steven?

http://www.dumpert.nl/mediabase/442961/c9c38f15/viral_voor_kukident.html

Geplaatst:

Cor van Prooyen

Sterkte en beterschap Steven !!

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Met drie stalen pennen in zijn heup

kom nou toch Steven, gewoon een nogal doorzichtige actie om je CV te pimpen!

Pinnig, ijzersterk en staalhard zijn nu eenmaal gewilde eigenschappen voor een advocaat.

zonder gekheid: Break a Leg met revalideren

Frans

Geplaatst:

Marcel (Up)

Hé Steven, alle sterkte toegewenst !

You fell DOWN, now you've got to get UP !

Eén geluk voor je HL collega's : de komende drie maanden kun je ons gewoon dag en nacht bijstaan met je juridische adviezen !

En, zoals gezegd, ook alle sterkte voor je partner....

Toen ik in het ziekenhuis lag (10 weken) had ik ook PC's, 3 mobiele telefoons en al mijn ordners daar staan. Mijn vrouw sjouwde zich de pleuris, en kreeg nog eens op d'r donder van het verplegend personeel ook..... Want ook tijdens het "dokterrondje" ging ik door met werken en bellen....

Kop op en succes met revalideren !

Geplaatst:

Romano Sandee

Beterschap en succes met het revalidatieproces!

Geplaatst:

ronaldinho

Jemig! ik vond een draadje door mijn pink al vervelend!

Beterschap, en wel een beetje lief zijn voor het thuisfront.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.